UK50 MSc Food Economics and Marketing University of Reading

  • THÔNG TIN CHUNG

    Explore how economic and marketing forces influence the decisions of producers, processors, retailers, consumers and policymakers along food supply chains at domestic and international levels. This includes consumers’ food choices and behavioural changes, marketing decisions in food retailing and manufacturing, and policy issues.

  • CƠ HỘI NGHỀ NGHIỆP

    Prepare for a career in practice, policy and research in international development, agricultural economics, agriculture, consumer behaviour and food marketing. You’ll have opportunities to network through field trips, debates, workshops, and events with visiting speakers.

    We’ll also support you through placement opportunities and research dissertations – all opportunities to showcase your skills, undertake field research, or link with organisations in your professional sector.

  • ĐIỀU KIỆN ĐẦU VÀO
  • ĐIỀU KIỆN NGÔN NGỮ
  • HỌC BỔNG
  • ĐỊA ĐIỂM

Tóm tắt

  • Phí ghi danh

    0

  • Độ dài khoá học

    1 năm

  • Kỳ nhập học

    Tháng 9

Phí Cơ Bản

  • Loại Tiền
  • Học Phí
    Trên năm
  • Phí Sinh Hoạt
    Trên năm
  • Tổng