NZ01 Bachelor of Business (Marketing, Advertising, Retailing and Sales) Auckland University of Technology

  • THÔNG TIN CHUNG

    New media channels are emerging and rivalling traditional ways of going to market. Integrated shopping experiences extend from the shop floor to Facebook, Twitter, email marketing, texting, television, radio, direct mail, catalogues etc. Businesses need staff who are confident and competent at taking an interactive, omni-channel approach to business solutions and who know how to identify customers and connect with them in meaningful ways.

     

  • CƠ HỘI NGHỀ NGHIỆP
    • Market insights analyst
    • Customer experience and insights researcher
    • Sales account manager
    • Advertising agency planner
    • Brand manager
    • Marketing co-ordinator
    • Business development manager
    • Product buyer
    • Shopping centre manager
    • Customer relationship manager
    • Omni-channel communications manager

     

  • ĐIỀU KIỆN ĐẦU VÀO
  • ĐIỀU KIỆN NGÔN NGỮ
  • HỌC BỔNG
  • ĐỊA ĐIỂM

Tóm tắt

  • Phí ghi danh

    0

  • Độ dài khoá học

    3 năm

  • Kỳ nhập học

    Tháng 2

    Tháng 7

Phí Cơ Bản

  • Loại Tiền
  • Học Phí
    Trên năm
  • Phí Sinh Hoạt
    Trên năm
  • Tổng