UK92 MSc International Marketing Newcastle University

  • THÔNG TIN CHUNG

    You will specialise in marketing within an international context. This includes rapidly developing issues surrounding:

    • international communications
    • brand management
    • customer relationship management
    • e-marketing

    Throughout the course, you will develop relevant research techniques. You need these to investigate and critically analyse international marketing issues.

    You will gain:

    • a systematic understanding and critical awareness of international marketing theory
    • the ability to apply theory to international case studies, markets and issues
    • the ability to measure market performance and consumer behaviour
    • knowledge of ethical issues and their implications in marketing
  • ĐIỀU KIỆN ĐẦU VÀO

    A 2:1 honours degree, or international equivalent, in any subject.

  • ĐIỀU KIỆN NGÔN NGỮ
  • HỌC BỔNG
  • ĐỊA ĐIỂM

Tóm tắt

  • Phí ghi danh

    0

  • Độ dài khoá học

    1 năm

  • Kỳ nhập học

    Tháng 9

Phí Cơ Bản

  • Loại Tiền
  • Học Phí
    Trên năm
  • Phí Sinh Hoạt
    Trên năm
  • Tổng