UK92 MSc Digital Business (e-Marketing) Newcastle University

  • THÔNG TIN CHUNG

    This course addresses the full customer relationship cycle, which includes marketing, sales and service.

    Customers are at the core of all winning corporate strategies. An e-commerce business markets products based on the tracking of consumer activities on the Internet. Enterprise systems and service personnel must be able to fulfil the requirements of clients once sales materialise. They must also be able to solve or escalate any concern at any point of the interaction.

    This relies on fully integrated systems, strong cross-functional working and a customer-centric culture.

  • ĐIỀU KIỆN ĐẦU VÀO

    A 2:1 honours degree, or international equivalent, in any subject.

     

  • ĐIỀU KIỆN NGÔN NGỮ
  • HỌC BỔNG
  • ĐỊA ĐIỂM

Tóm tắt

  • Phí ghi danh

    0

  • Độ dài khoá học

    1 năm

  • Kỳ nhập học

    Tháng 9

Phí Cơ Bản

  • Loại Tiền
  • Học Phí
    Trên năm
  • Phí Sinh Hoạt
    Trên năm
  • Tổng